Tuesday, May 24, 2011

Ulu Klang dam long trail..

Salam member-member sekayuhan semua... huh lama benar aku x menulis dlm blok ni.. sejak blk jamboree Kulim sampai nak ke jamboree Jasin.. haha Adat orang makan gaji.. Terpaksa akur dengan kesibukan kerja.. Tapi aku belum lagi miss kayuh sebb kerja.. kayuh mesti terus kayuh beb.. biar sesibuk mana pun aku..

baru-baru ni aku sempat berkayuh ke dam Ulu Kelang.. Seperti biasa la masuk dari Kg. kemensah.. Ini kali Ke 2 la aku berkayuh ikut track ni.. Kali pertama dulu cuma 6 orang.. tapi baru-baru ni 14 orang.. Join venture dengan member-member dari Pandah jaya dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengan nya..

Kalu nak Training untuk jamboree.. kira track ni Boleh la dikira agak mencabar.. cuma jaraknya yang tak berapa jauh.. lebih kurang 8-10km off road dalam hutan tu.. Downhill yang agak bahaya.. Aku pun pernah tergolek jugak.. tapi nasib baik tak cedera.. Ada jugak member-member lain yang jatuh sampai basikal tunggang dia.. hahaha.. memang bahaya Downhill kat sini..

Rata-rata memang puas hati ikut long trail ni.. kepuasan berkayuh hujung minggu yang memang berbaloi.. Cukup untuk persiapan aku masuk Jamboree Jasin 29May ni.. Aku dah jarang bawak kamera aku berkayuh sekarang.. Sebab nak layan downhill beb.. haha so aku curi la gambar-gambar yang member lain amik hari tu.. GO CYCLEMANIA!








No comments:

Post a Comment