Wednesday, January 8, 2014

Selamat Tahun Baru 2014... oopsss..

Assalamualaikum.. Semoga semuanya dirahmati Allah dan berada dalam keadaan sihat walafiat hendaknya.. Sungguh lama aku tak menulis.. 2 tahun yang amat panjang.. Bermacam-macam cerita suka dan duka.. pahit maung.. penat lelah.. alhamdulillah.. aku berjaya mengharungi segala kesulitan, kepayahan dan kegusaran itu.. So 2014 in syaa allah aku akan cuba membuat yang terbaik.. utk keluarga aku.. masa depan mereka dan aku jugak.. kata orang jangan di ingat perkara yang dah lepas.. nanti menambahkan duka.. jangan di bayangkan masa depan.. nanti kita hidup dalam ketakutan.. fikirkan apa yang akan anda lakukan untuk masa ini.. waktu dan tika ini.. selebihnya biarlah Allah yang menentukan.. Kita hanya merancang dan Allah ada perancangan yang lebih baik untuk kita.. SELAMAT TAHUN BARU 2014..

No comments:

Post a Comment